trucks in holland 97% af alle ordrer afsendes samme dag ✓

disneyland california kort vejret tyrkiet februar Pressemeddelelser

23.02.18: Pindsvinevenner modtager stor donation fra Petworld

posca tusser sten tegninger cool gmails navne ’Pindsvinevennerne i Danmark’ modtager en donation på 20.000 kr. fra Petworld Hjælper, for foreningens arbejde med at hjælpe pindsvinebestanden i Danmark.

hvornaar kommer julekalender Så snart forårssolen begynder at lokke landets haveejere ud i haven, begynder telefonerne at kime hos ’Pindsvinevennerne i Danmark’.

murder she wrote 168 For når haveejerne begynder at rive blade, fjerne grene og slå græs, så stiger antallet af skader på de pindsvin, der stadig ligger lunt og godt under buske, hække og grenstakke og sover vintersøvn.

barn fra sydafrika Det fortæller Lone Læbel Ehlers, der er kasserer i ’Pindsvinevennerne i Danmark’. Foreningen yder gratis hjælp til nødlidende pindsvin.

mærke med e - Sæsonen for indleverede pindsvin starter i marts og april måned, hvor vi modtager mange skadede dyr, der er kommet på tværs af menneskelig aktivitet. I højsæsonen, der løber fra august til oktober, modtager vi mange skadede pindsvin og moderløse unger, der skal opflaskes. På et år modtager vi et sted mellem 2.000 og 3.000 pindsvin, og godt 70 procent kan vi hjælpe, så de kan komme tilbage til naturen – resten er så ilde tilredt, at de må aflives, siger hun.

tom dixon lysestage sort tangerine dream 70 80 Ildsjæle yder stor indsats
De mange pindsvin kræver en stor organisation. ’Pindsvinevennerne i Danmark’ har 83 plejere, 50 hjælpeplejere, 30 chauffører og 10 administrative personer, der blandt andet bemander en vagttelefon i 24 timer i døgnet 365 dage om året.

bhutanese refugee camp in nepal Alle involverede er fuldstændig frivillige og får ikke en krone for deres arbejde – de gør det af ren kærlighed til de små piggede dyr.

vandløbebånd til hest - Vi har knap 2.300 medlemmer, som støtter os og sikrer, at vi kan yde tilskud til plejekasser, foder, medicin og dyrlægeregninger. Men det var ikke muligt at gøre det arbejde, som vi gør, hvis ikke vi havde alle de fantastiske ildsjæle rundt om i landet, der gør en så stor indsats for pindsvinene i Danmark, siger Lone Læbel Ehlers.

asians with blonde hair larver på 5 cm i danmark Modtager stor donation
Og nu får pindsvinevennerne endnu en håndsrækning fra foreningen Petworld Hjælper, der yder støtte til dyr i nød. Petworld Hjælper har netop bevilget 20.000 kr. til ’Pindsvinevennerne i Danmark’ – penge, der først og fremmest skal bruges til at dække dyrlægeregninger og katte-modermælkserstatning, som pindsvineplejerne flasker moderløse pindsvineunger op med.

tænd og sluk symbol - Pindsvinebestanden er under pres i Danmark, og jeg synes, at det er fantastisk, at ’Pindsvinevennerne i Danmark’ gør så meget for at opretholde bestanden. Det er netop sådan nogle aktiviteter, som vi i Petworld gerne vil støtte, siger Jan Sørensen, direktør i Petworld.

breakfast ideas for toddlers

strikkede grydelapper opskrift hvornår fik vi euro.